REGULAMIN ORGANIZACYJNY PODMIOTU LECZNICZEGO
CARE ACCESS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
(dalej jako: „Regulamin”)
- POSTANOWIENIA OGÓLNE I OZNACZENIE PODMIOTU LECZNICZEGO
- Regulamin ustanawiany jest dla podmiotu leczniczego Care Access Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, utworzonego przez Care Access Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, przy ul. Zwierzynieckiej 6, lok U4, 00-719 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001033183, NIP: 5273053802 wpisanego do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą powadzonego przez Wojewodę Mazowieckiego (dalej jako: „Podmiot Leczniczy”).
- Podmiot Leczniczy wykonuje działalność leczniczą w zakładzie leczniczym pod nazwą Przychodnia Care Access, zlokalizowanym przy ul. Zwierzynieckiej 6, lok U4, 00-719 Warszawa (dalej jako: „Zakład Leczniczy”).
- Z Podmiotem Leczniczym można skontaktować się telefonicznie na numer 22 611 05 41 lub drogą elektroniczną na adres e-mail careaccess.pl@careaccess.com.
-
Podmiot Leczniczy działa na podstawie:
a.) powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U. z 2023 r. poz. 991, ze zm., dalej jako: „Ustawa o działalności leczniczej”) i ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz.U. z 2023 r. poz. 1545, ze zm., dalej jako: „Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta”).b.) wpisu do właściwego Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą;c.) Regulaminu.
-
Regulamin stosownie do postanowień art. 24 Ustawy o działalności leczniczej określa:
a.) firmę Podmiotu Leczniczego;b.) cele i zadania Podmiotu Leczniczego;c.) strukturę organizacyjną Zakładu Leczniczego;d.) rodzaj działalności leczniczej oraz zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych;e.) miejsce udzielania świadczeń zdrowotnych;f.) przebieg procesu udzielania świadczeń zdrowotnych, z zapewnieniem właściwej dostępności i jakości tych świadczeń w jednostkach lub komórkach organizacyjnych Zakładu Leczniczego;g.) organizację i zadania poszczególnych jednostek lub komórek organizacyjnych Zakładu Leczniczego oraz warunki współdziałania tych jednostek lub komórek dla zapewnienia sprawnego i efektywnego funkcjonowania podmiotu pod względem diagnostyczno-leczniczym, pielęgnacyjnym, rehabilitacyjnym i administracyjno-gospodarczym;h.) warunki współdziałania z innymi podmiotami wykonującymi działalność leczniczą w zakresie zapewnienia prawidłowości diagnostyki, leczenia, pielęgnacji i rehabilitacji pacjentów oraz ciągłości przebiegu procesu udzielania świadczeń zdrowotnych;i.) zasady udostępniania dokumentacji medycznej;j.) sposób kierowania jednostkami lub komórkami organizacyjnymi Zakładu Leczniczego.
- Regulamin nie określa wysokości opłaty za udostępnianie dokumentacji medycznej ustalonej w sposób wskazany w art. 28 ust. 4 Ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, organizacji procesu udzielania świadczeń zdrowotnych w przypadku pobierania opłat oraz wysokości opłat za świadczenia zdrowotne udzielanych za odpłatnością, ponieważ Podmiot Leczniczy nie pobiera opłat od pacjentów za udostępnianie dokumentacji medycznej ustalonej w sposób wskazany w art. 28 ust. 4 Ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta i za udzielane świadczenia zdrowotne. W przypadku pobierania opłat od pacjentów, zostaną one wskazane w Regulaminie.
- CELE I ZADANIA PODMIOTU LECZNICZEGO
- RCelem Podmiotu Leczniczego jest podejmowanie działań na rzecz zachowania i poprawy stanu zdrowia, w szczególności poprzez udzielanie świadczeń zdrowotnych oraz promocję zdrowia, prowadzenie działalności profilaktycznej oraz propagowanie zachowań prozdrowotnych, w tym także za pośrednictwem systemów teleinformatycznych lub systemów łączności. Podmiot leczniczy tworzony jest na potrzeby profilaktyki zdrowotnej pacjentów, prowadzenia wstępnych badań przesiewowych, dokonywania badań diagnostycznych w ramach wstępnej selekcji pacjentów do badań klinicznych oraz prowadzenia badań klinicznych.
-
Do zadań Podmiotu Leczniczego należy w szczególności:
a.) pobieranie od pacjentów materiału biologicznego do badań;b.) wykonywanie badań diagnostycznych;c.) analiza wyników badań oraz przekazywanie pacjentom informacji o stanie ich zdrowia;d.) udzielanie porad i konsultacji medycznych, w tym osobiście oraz telefonicznie;e.) monitorowanie stanu zdrowia pacjenta;f.) monitorowanie przestrzegania zaleceń przez pacjenta;g.) wykonywanie innych czynności medycznych w ramach prowadzonych badań klinicznych;h.) edukacja pacjentów i promocja zdrowia.
- STRUKTURA ORGANIZACYJNA ZAKŁADU LECZNICZEGO ORAZ ORGANIZACJA I ZADANIA POSZCZEGÓLNYCH JEDNOSTEK LUB KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH ZAKŁADU LECZNICZEGO ORAZ WARUNKI WSPÓŁDZIAŁANIA TYCH JEDNOSTEK LUB KOMÓREK
-
W Zakładzie Leczniczym powołano jednostkę organizacyjną Przychodnia Care Access Warszawa, w ramach której wyróżnia się następujące rodzaje komórek organizacyjnych:
a.) Poradnia chorób wewnętrznych;b.) Gabinet diagnostyczno-zabiegowy.
- W ramach Zakładu Leczniczego wyróżnia się także rejestrację medyczną.
-
Zadaniem komórek organizacyjnych jest odpowiednio:
a.) Poradnia chorób wewnętrznychi.udzielanie konsultacji medycznych z zakresu chorób wewnętrznych, w tym osobiście i telefonicznie;ii.orzekanie i opiniowanie o stanie zdrowia pacjenta;iii.monitorowanie stanu zdrowia pacjenta;iv.wystawianie opinii i zaświadczeń, wystawianie recept, kierowanie pacjentów na dodatkowe badania, zabiegi i konsultacje specjalistyczne przez wystawienie skierowania;v.nadzorowanie procesu opieki nad pacjentem we właściwym zakresie, w tym nadzorowanie stosowania się pacjenta do zaleceń;vi.promocja zdrowia i edukacja zdrowotna;vii.realizacja zadań z zakresu badań i rozwoju w ochronie zdrowia (w ramach badań klinicznych);viii.realizacja zadań z zakresu zdrowia publicznego.b.) Gabinet diagnostyczno-zabiegowy.i.pobranie materiału biologicznego od pacjenta lub przyjęcie materiału pobranego przez pacjenta poza siedzibą Zakładu Leczniczego;ii.oznaczenie, przechowywanie oraz przygotowanie i wydanie materiału biologicznego do transportu;iii.wykonywanie podstawowych badań diagnostycznych i zabiegów, w tym pomiar wagi, wzrostu, pomiar ciśnienia, EKG;iv.wydawanie pacjentom wyników badań diagnostycznych;v.udzielanie pacjentom informacji dotyczących przygotowania się do badań diagnostycznych i zabiegów;vi.promocja zdrowia i edukacja zdrowotna;vii.realizacja zadań z zakresu badań i rozwoju w ochronie zdrowia (w ramach badań klinicznych);viii.realizacja zadań z zakresu zdrowia publicznego.
- Wszystkie komórki organizacyjne są zobowiązane do współpracy w zakresie swojego działania.
- Ilość stanowisk pracy w poszczególnych komórkach organizacyjnych jest określana na bieżąco przez kierownika Podmiotu Leczniczego.
- W Zakładzie Leczniczym funkcjonują następujące stanowiska, w ramach których udzielane są świadczenia zdrowotne:
a.) lekarz;b.) pielęgniarka.
-
Do podstawowych obowiązków w ramach sprawowania poszczególnych stanowisk należy w szczególności odpowiednio:
a.) Lekarzi.udzielanie świadczeń zdrowotnych;ii.wydawanie zleceń lekarskich;iii.orzekanie i opiniowanie o stanie zdrowia pacjenta;iv.promocja zdrowia i edukacja zdrowotna;v.monitorowanie stanu zdrowia pacjenta;vi.wystawianie opinii i zaświadczeń, wystawianie recept, kierowanie pacjentów na dodatkowe badania, zabiegi i konsultacje specjalistyczne przez wystawienie skierowania;vii.prowadzenie dokumentacji medycznej;viii.nadzorowanie procesu opieki nad pacjentem we właściwym zakresie, w tym nadzorowanie stosowania się pacjenta do zaleceń.b.) Pielęgniarkai.realizacja zleceń lekarskich w procesie opieki nad pacjentem;ii.rozpoznawaniu warunków i potrzeb zdrowotnych pacjenta;iii.rozpoznawaniu problemów pielęgnacyjnych pacjenta;iv.samodzielne udzielanie w dozwolonym zakresie świadczeń zdrowotnych;v.prowadzenie dokumentacji medycznej;vi.promocja zdrowia i edukacja zdrowotna.
-
W Zakładzie Leczniczym powołano jednostkę organizacyjną Przychodnia Care Access Warszawa, w ramach której wyróżnia się następujące rodzaje komórek organizacyjnych:
- RODZAJ DZIAŁALNOŚCI LECZNICZEJ ORAZ ZAKRES UDZIELANYCH ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH
- Podmiot Leczniczy prowadzi działalność leczniczą w rodzaju ambulatoryjne świadczenia zdrowotne.
- Podmiot Leczniczy w zakresie prowadzonej działalności udziela świadczeń zdrowotnych w zakresie:
a.) W poradni chorób wewnętrznych:i.chorób wewnętrznych (kod resortowy dziedziny medycyny: 07, kod resortowy funkcji ochrony zdrowia: leczenie ambulatoryjne specjalistyczne HC. 1.3.3.);ii.zdrowia publicznego (kod resortowy dziedziny medycyny: 78, kod resortowy funkcji ochrony zdrowia: pozostała opieka ambulatoryjna HC.1.3.9.);iii.zdrowia publicznego (kod resortowy dziedziny medycyny: 78, kod resortowy funkcji ochrony zdrowia: badania i rozwój w ochronie zdrowia HC.R.3);iv.promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej (kod resortowy dziedziny medycyny: 107, kod resortowy funkcji ochrony zdrowia: oświata i promocja zdrowia HC.6.7.).
-
W gabinecie diagnostyczno-zabiegowym:
i.diagnostyki laboratoryjnej (kod resortowy dziedziny medycyny: 10, kod resortowy funkcji ochrony zdrowia: pozostałe usługi pomocnicze HC.4.9.);ii.chorób wewnętrznych (kod resortowy dziedziny medycyny: 07, kod resortowy funkcji ochrony zdrowia: pozostałe usługi pomocnicze HC.4.9.);iii.zdrowia publicznego (kod resortowy dziedziny medycyny: 78, kod resortowy funkcji ochrony zdrowia: pozostała opieka ambulatoryjna HC.1.3.9.);iv.zdrowia publicznego (kod resortowy dziedziny medycyny: 78, kod resortowy funkcji ochrony zdrowia: badania i rozwój w ochronie zdrowia HC.R.3);v.promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej (kod resortowy dziedziny medycyny: 107, kod resortowy funkcji ochrony zdrowia: oświata i promocja zdrowia HC.6.7.).
- MIEJSCE UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH
- Miejscem udzielania świadczeń zdrowotnych jest Zakład Leczniczy zlokalizowany przy ul. Zwierzynieckiej 6 lokal U4, 00-719 Warszawa.
- Miejscem udzielania telefonicznie świadczeń zdrowotnych jest miejsce przebywania osób wykonujących zawód medyczny udzielających tych świadczeń.
- Świadczenie zdrowotne udzielane są w terminie uzgodnionym z pacjentem w dniach i godzinach otwarcia Zakładu Leczniczego.
- Zakład Leczniczy działa od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00-20:00 oraz w sobotę w godzinach: 8:00-20:00.
- PRZEBIEG PROCESU UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH
- Podmiot Leczniczy udziela świadczeń zdrowotnych w zakresie określonym w Regulaminie.
-
Świadczenia zdrowotne udzielane są pacjentom w ramach, w szczególności:
a.) wstępnych badań przesiewowych;b.) akcji promocji zdrowia;c.) profilaktyki zdrowotnej;d.) wstępnej selekcji do badań klinicznych;e.) badań klinicznych i rekrutacji do badań klinicznych;f.) opieki i nadzoru po zakończeniu badań klinicznych (w zakresie przewidzianym w protokole badania klinicznego);g.) w innych sytuacjach przewidzianych przez personel medyczny.
-
Świadczenia zdrowotne są udzielane:
a.) wybranym osobom w zakresie prowadzonych akcji promocyjnych i akcji profilaktyki zdrowia oraz wstępnych badań związanych z badaniami klinicznymi – Podmiot Leczniczy określi kryteria kwalifikacji pacjentów do akcji i badań, w ramach których udzielane są świadczenia zdrowotne przed przystąpieniem do ich realizacji. Informacje te zostaną udostępnione w Zakładzie Leczniczym oraz na stronie internetowej www.careaccess.pl;b.) uczestnikom zakwalifikowanym do badań klinicznych oraz uczestnikom biorącym udział w rekrutacji do badań klinicznych.
- Przebieg oraz organizacja świadczeń zdrowotnych zapewnia pacjentom właściwą dostępność i jakość tych świadczeń w jednostce i komórkach organizacyjnych Zakładu Leczniczego.
- W każdym przypadku świadczenia zdrowotne udzielane są przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia oraz zgodnie z aktualną wiedzą medyczną, należytą starannością, poszanowaniem praw pacjenta i obowiązującymi przepisami prawa.
- Świadczenia zdrowotne udzielane są osobiście w Zakładzie Leczniczym lub telefonicznie.
- Świadczenia zdrowotne telefoniczne udzielane są w ramach telekonsultacji.
-
Telekonsultacje mogą odbywać się na dwa sposoby:
a.) w umówionym uprzednio terminie – wówczas lekarz zainicjuje kontakt telefoniczny z pacjentem (na numer telefonu podany przez pacjenta);b.) w uzasadnionych przypadkach bez uprzedniego umówienia terminu (opcja dostępna dla uczestników badań klinicznych) – uczestnicy badań klinicznych otrzymają numer kontaktowy oraz zostaną szczegółowo poinformowani o sposobie realizacji telekonsultacji.
- Świadczenia zdrowotne udzielane są na rzecz pacjentów, którzy zostali zarejestrowani na wizytę w Zakładzie Leczniczym, a w przypadku akcji i badań, o których mowa w pkt. 6.3. a) Regulaminu na zasadach określonych w informacjach udostępnionych przez Podmiot Leczniczy przed przystąpieniem do ich realizacji.
-
Rejestracji na wizytę można dokonać:
a.) bezpośrednio w rejestracji Zakładu Leczniczego;b.) za pośrednictwem osoby trzeciej, np. w przypadku osoby małoletniej;c.) telefonicznie pod numerem telefonu 22 611 05 41.
- W celu dokonania rezerwacji pracownik dokonujący rezerwacji odnotowuje dane osobowe pacjenta.
- W rejestracji pacjent zobowiązany jest okazać dokument tożsamości, udzielić innych informacji niezbędnych dla zarejestrowania się̨ na wizytę i wypełnić ankietę dotyczącą stanu zdrowia.
- Po dokonaniu rejestracji na wizytę, pacjent w umówionym dniu i o określonej godzinie zgłasza się do przyjęcia we wskazanym gabinecie.
- W przypadku konieczności wykonania badania diagnostycznego, konsultacji specjalistycznej lub zabiegu, w trakcie udzielania świadczeń zdrowotnych, świadczenia te realizowane są:
a.) niezwłocznie w Podmiocie Leczniczym;b.) w innym podmiocie wykonującym działalność leczniczą na podstawie umowy o współpracy z Podmiotem Leczniczym na podstawie skierowania Podmiotu Leczniczego. Świadczenia zdrowotne realizowane są niezwłocznie lub w terminie określonym w umowie z Podmiotem Leczniczym.
- W ramach udzielanych świadczeń zdrowotnych, pacjentowi zapewnia się:
a.) świadczenia zdrowotne;b.) środki farmaceutyczne i materiały medyczne niezbędne do udzielenia świadczenia zdrowotnego zgodnie z decyzją uprawnionej osoby wykonującej czynności medyczne w Podmiocie Leczniczym, z zastrzeżeniem pkt. 6.17 Regulaminu;c.) dostęp do pomieszczenia, w którym udzielone będzie świadczenie zdrowotne.
- Pacjent nie ponosi kosztów realizacji świadczeń zdrowotnych w Zakładzie Leczniczym ani u innych podmiotów wykonujących działalność leczniczą, które zawarły umowę o współpracy z Podmiotem Leczniczym i do których pacjent został skierowany przez Podmiot Leczniczy.
- Pacjent może ponosić koszty zakupu produktów leczniczych, wyrobów medycznych i innych środków, których stosowanie zostanie zalecone pacjentowi po opuszczeniu Zakładu Leczniczego.
- WARUNKI WSPÓŁDZIAŁANIA Z INNYMI PODMIOTAMI WYKONUJĄCYMI DZIAŁALNOŚĆ LECZNICZĄ
- Podmiot Leczniczy współdziała z innymi podmiotami wykonującymi działalność leczniczą w celu przeprowadzenia dodatkowej diagnostyki i leczenia pacjentów.
- Współdziałanie, o którym mowa wyżej, może w szczególności polegać na realizowaniu przez inny podmiot wykonujący działalność leczniczą na zlecenie Podmiotu Leczniczego określonych czynności diagnostycznych i medycznych.
- Podmiot Leczniczy współdziała z innymi podmiotami wykonującymi działalność leczniczą na podstawie umowy o współpracy. Umowa o współpracy obejmuje zasady i warunki kierowania pacjentów do innego podmiotu wykonującego działalność leczniczą, termin realizacji świadczeń zdrowotnych przez inny podmiot wykonujący działalność leczniczą, zasady sprawowania nadzoru nad pacjentem oraz finansowania świadczeń zdrowotnych.
- Podmiot Leczniczy udostępnia innym podmiotom wykonującym działalność leczniczą dokumentację medyczną pacjenta, jeżeli dokumentacja ta jest niezbędna do zapewnienia ciągłości udzielania świadczeń zdrowotnych.
- Współdziałanie z innymi podmiotami wykonującymi działalność́ leczniczą odbywa się z poszanowaniem obowiązujących przepisów prawa oraz z poszanowaniem praw pacjenta.
- ZASADY UDOSTĘPNIANIA DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ
- Podmiot Leczniczy udostępnia dokumentację medyczną pacjentowi oraz innym uprawnionym podmiotom i organom.
- Udostępnienie dokumentacji medycznej następuje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Ustawą o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.
- Dokumentację medyczną udostępnia się:
a.) do wglądu, w tym także do baz danych w zakresie ochrony zdrowia, w miejscu udzielania świadczeń zdrowotnych, z wyłączeniem medycznych czynności ratunkowych, albo w siedzibie Zakładu Leczniczego, z zapewnieniem pacjentowi lub innym uprawnionym organom lub podmiotom możliwości sporządzenia notatek lub zdjęć;b.) przez sporządzenie jej wyciągu, odpisu, kopii lub wydruku;c.) przez wydanie oryginału za potwierdzeniem odbioru i z zastrzeżeniem zwrotu po wykorzystaniu, na żądanie organów władzy publicznej albo sądów powszechnych, a także w przypadku gdy zwłoka w wydaniu dokumentacji mogłaby spowodować zagrożenie życia lub zdrowia pacjenta;d.) za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej;e.) na informatycznym nośniku danych.
- Zdjęcia rentgenowskie wykonane na kliszy, przechowywane przez podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych, są udostępniane za potwierdzeniem odbioru i z zastrzeżeniem zwrotu po wykorzystaniu.
- Podmiot Leczniczy nie pobiera opłat za udostępnianie dokumentacji medycznej.
- Dokumentacja medyczna prowadzona w postaci papierowej może być udostępniona przez sporządzenie kopii w formie odwzorowania cyfrowego (skanu) i przekazanie w sposób określony w pkt. 8.3. d) i e) Regulaminu, na żądanie pacjenta lub innych uprawnionych organów lub podmiotów.
- SPOSÓB KIEROWANIA JEDNOSTKAMI LUB KOMÓRKAMI ORGANIZACYJNYMI ZAKŁADU LECZNICZEGO
- Działalnością Podmiotu Leczniczego kieruje zarząd Care Access spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, który jest kierownikiem Podmiotu Leczniczego, zgodnie z art. 2 ust. 2 pkt. 1 Ustawy o działalności leczniczej (dalej: „Kierownik”).
- Kierownik kieruje jednostką i komórkami organizacyjnymi.
- Kierownik wykonuje wszelkie prawa i obowiązki nałożone na Podmiot Leczniczy na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
- Kierownik reprezentuje Podmiot Leczniczy na zewnątrz oraz podejmuje decyzje dotyczące jego funkcjonowania. W szczególności do zadań Kierownika należy:
a.) podejmowanie decyzji w sprawach związanych z nawiązywaniem, zmianami rozwiązywaniem umów o pracę, umów cywilnych i o podobnym charakterze, a także przyznawaniem nagród i premii;b.) nadzorowanie osób wykonujących pracę lub świadczących usługi na rzecz Podmiotu Leczniczego w zakresie wywiązywania się przez nie z obowiązków oraz przestrzegania przepisów obowiązującego prawa i wewnętrznych regulacji Podmiotu Leczniczego;c.) kierowanie pracą podległego personelu;d.) sprawowanie nadzoru nad efektywnością i skutecznością organizacji pracy;e.) sprawowanie nadzoru nad warunkami pracy pracowników, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących bezpiecznej higieny pracy oraz bezpieczeństwa przeciwpożarowego;f.) sprawowanie nadzoru nad jakością udzielanych świadczeń zdrowotnych;g.) sprawowanie nadzoru nad gospodarką lekową Zakładu Leczniczego;h.) zatwierdzanie procedur, instrukcji i innych wewnętrznych aktów normatywnych;i.) realizacja polityki finansowej Podmiotu Leczniczego;j.) opracowywanie planów finansowych Podmiotu Leczniczego oraz sprawowanie nadzoru nad ich realizacją;k.) projektowanie, wdrażanie i nadzorowanie wszelkich działań związanych z innowacjami organizacyjnymi Podmiotu Leczniczego;
- Kierownik może powoływać kierowników poszczególnych komórek organizacyjnych oraz Dyrektora Medycznego.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin znajduje zastosowanie do osób zatrudnionych w Podmiocie Leczniczym (niezależnie od formy zatrudnienia), osób współpracujących z Podmiotem Leczniczym oraz wobec pacjentów Podmiotu Leczniczego.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie znajdują przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
- Regulamin zostaje podany do wiadomości osób zatrudnionych i współpracujących z Podmiotem Leczniczym.
- Regulamin zostaje udostępniony do wiadomości pacjentów w Zakładzie Leczniczym. Podmiot Leczniczy udostępnia aktualne informacje, o których mowa w art. 24 ust. 2 Ustawy o działalności leczniczej, przez ich wywieszenie w widoczny sposób i na stronie internetowej Podmiotu Leczniczego: www.careaccess.pl Dotyczy to:
a.) rodzaju działalności leczniczej oraz zakresu udzielanych świadczeń zdrowotnych;b.) zasad udostępniania dokumentacji medycznej.
- Wszelkie zmiany Regulaminu będą dokonywane w takiej samej formie, w jakiej został przyjęty Regulamin. Zmiany Regulaminu zostaną podane do wiadomości osób zatrudnionych i współpracujących z Podmiotem Leczniczym oraz pacjentów.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 5.02.2024 r.
Rupinder Kaur Bancil
Prezes Zarządu
Sylwia Agnieszka Borek
Członek Zarządu